Monday, January 11, 2016

I-Vita ke Livita?

salam korang. Selamat petang.

Petang2 gini kalau pekena goreng pisang sodap gak nih. tapi tengah kerja la plak. malas nak kuar. hihi

Eh korang tau tak Livita tu ape? opsss silap plak bukan livita tp I-Vita. Pernah tak dengar? I-Vita ni dulunya di kenali sebagai trigoal dan sekarang diorg rebranding semula produk tersebut. I-Vita ni produk utk  saraf mata dan ianya utk memulihkan masalah rabun jauh, dekat, dan silau.

Dengarnya produk ni dia ada 3X lebih lutien dari produk yang lain di pasaran. dan kalau korang nak tau I-Vita ni produk pertama vitamin dalam bentuk cecair ;)


sekarang tak susah dah ada I-Vita. semua bahan2 ni ada dalam I-Vita


Siapa kat sini ada masalah rabun jauh? dekat dan silau? Eye bag? boleh Wasap no ni ya untuk tau lebih lanjut tentang produk ni +6019 5091982


ok tu je lah ain nak tulis. Mata Cantik Mata Bersinar ;)


1 org yang baik hati komen:

  1. wah ada produk untuk rabun? saya kena cuba ni ;)

    ReplyDelete