Monday, November 19, 2012

Minggu ke 11 dan 3 Hari

Pengalaman ain masuk minggu ke 11 hari makin kuat alahan... Makin menjadi2 muntah2 tu...

Yang paling perit ialah Muntah Air Pahit... Ain tak tau lah orang lain kata ape... Tapi ain memanbg panggil Muntah Air Pahit... Dia keluar kaler putih2 tapi bukan jernih lah... Bila muntah tu memang rasa sangat teruk dan tak larat...

Plak tu ain ni muntah tak kire waktu... sentiasa nak muntah tak kire waktu dan tempat... Macam tadi balik kerje ingat nak terus p makan... skali terpaksa singgah ke longkang berdekatan untuk muntah... sampai sakit2 ain rasa.,...

Pas selesai sesi muntah2 tu... Ain terus p makan... order Mee Hoon Sup Tulang... Sekali rasanya sangat hampeh... tambah plak keadaan ain di mana sangat tak berselera nak makan... yang ain peratikan lah... ain leh makan roti canai jek... tp tak kan nak makan roti canai jek kan?? So terpaksa la makan ape2 saje dalam kuantiti yang sikit....

okey lah... itu jek nak share dengan korang...

p/s ari tu MIMI ade tanye sakit tak amik darah?? ain rasa lah kan... memang tak sakit pun sebabnya ain tak takut pun kena amik darah ni.. Almaklumlah pengalaman derma darah dah 5 kali... setakat amik darah tu tak rasa ape pun... hikhik.. so mimi sila bersedia okey....

2 org yang baik hati komen:

  1. awal lg ain memg mcm nie..
    kalo rasa xselera..cuba bykkan mkn buah..epal/betik..skrgnya xkosong sgt perut

    ReplyDelete
  2. sbr ye kak ain.. mmg mcm tu kot awal2.. lain org lain pengalaman. :)

    lme x jenguk sini

    ReplyDelete