Wednesday, June 27, 2012

Susah jadi perempuan

setuju tak dengan tajuk di atas? kenapa ain kata macam tu? korang baca kt bawah ni ok

1) kalau belum kawen orang sebok tanye bila nak kawen

2) bila dah kawin tak dapat-dapat anak orang pun sibuk duk tanye bila nak dpt anak

3) bila ada banyak sangat anak orang pun mengata jugak...

pendek kata semua serba tak kena... kawen lmbt salah.... tak kawen salah.... x dpt anak pun jadi isu.... anak ramai pun isu jgk...

pikir2 balik mmg kelakar jgk kan... terlalu ramai yang badan depa sibuk a.k.a buzybody.... hahahah...

4 org yang baik hati komen:

  1. betul3..skang nie tgh mengalami..huahuahuahua..

    ReplyDelete
  2. betol 2...ida ngah rs tok yg 1st 2...tp cmner nk kawen sdgkn stadi pon x abes lg...huuuu T_T

    ReplyDelete
  3. Tu laa pasal.. diorang ni tak penah puas.. jaga kain sendiri laa kan... sebok nk jaga kain org pulak.. huhu..

    ReplyDelete