Tuesday, June 19, 2012

Bahu sakit macam nak tercabut

giler arh.... balik dari preview semlm bahu ain belah kanan ni sakit giler2 babas punye... menangis2 smpai kul 2 kot.... ain tak tau la nape jadi mcm ni kat bahu nie... pas urut oleh en husband rasa makin teruk.... nape ya? korang penah tak alami situasi mcm ni?

1 org yang baik hati komen:

  1. I think it's scoliosis. penyakit orang perempuan sekarang ni. Bahu akak ada senget sebelah tak? or zaman sekolah dulu ada tak selalu galas beg sebelah saja ke? better akak pergi check doktor.mana tahu ada treatment or supplement yang sesuai ke. Setakat yang saya tahu selalu macam tu la.. XD hehehe wallahu'alam

    ReplyDelete