Wednesday, June 13, 2012

awan yang berbentuk naga di putatan, sabah




fikir2kan lah....

5 org yang baik hati komen:

  1. subhanallah...gambar pertama tu jelas nampak macam naga..

    ReplyDelete
  2. Subhanallah....mmg menakotkn esp. picta 1st 2..mmg nmpk mcm naga...

    ReplyDelete
  3. gambar ini tidak benar.sudah diedit.ini gambar sebenarnya http://www.ajumohit.com/2012/06/gambar-kejadian-awan-pelik-di-kota.html
    JANGAN SEBARKAN SESUATU YG TDK BENAR

    ReplyDelete
  4. Wallahualam..... semua boleh ckp entry dia buat benar.... Ain tak ckp pun gmbr yang ain masukkan ni betul atau sebaliknya... dan kalau awk rasa entry awk yg betul... betul lah tu... tak kuasa saya nak perbesarkan isu2 mcm nie.... saya suruh pk jer... lebih tak kurang tak... tak nk pk pun tak pe... masing2 ade hak masing3

    ReplyDelete
  5. kekadang.....suatu gambar yang diedit itu boleh memberikan peringatan kpd kita. pa pun..elok jk masukkn sekali gambar asal atau link gambar sebenar :-) jk tak,sy pun pk' tu gmbr sebenar..

    ReplyDelete