Saturday, March 24, 2012

Nestle 100 Tahun...

Minggu lepas ain dan husband yang tercinta pegi ke dataran merdeka sbb nak join walkathon... semangat la sungguh kan... padahal badan dah sangat2 letih sbb baru balik dr #tsdayout... tak caye cer tanye syima... penat gileh weii... tak tau la mn dtg kekuatan nk jalan sejauh 2700mtr...

tapi syukur Alhamdulillah... ain berjaya habiskan dgn jayanya... dah la kena pikul beg2 yg penuh dgn hadiah dpt kat booth2 kat situ... rasa mcm nk tggl jer beg2 tu.... hahahah...

ape pun ain rasa pihak nestle perlu buat program walkathon tu d pagi hari yang hening... b4 semua org p amik segala mcm hadiah yang ade... kan ringan sket bahu2 kami nih.... :)

meh layan gmbr sekitar event Nestle 100 tahun nie...
















setelah penat berjalan :)



daaaa..... sekian....

1 org yang baik hati komen:

  1. Bagus!!! Sihatkan bdn.. Teringin nk join tp selalu tak thu pun ada program.. Tau2 je org da update kt blog n fb.. Kesian!! :(

    ReplyDelete