Saturday, March 24, 2012

Janji jangan tinggal janji okeyy....

hari ni dan esok kat bwh apartment ain ni ade program lah... so td selepas ain p jual tiket F1 ain tuh... ain terus balik umah dan naek atas jap amik kamera... sbb nak amik gmbr la mn tau ade yg menarik...

berbalik pada tajuk entry nih... sampai jer ain kat bwh... ade wakil PKR sedang memberi ucapan aka ceramah...

die kate... nak kasi penduduk Apartment Permai, Jalan Tropicana Selatan nih kemudahan yg org laen da lama dpt... tp kami kat sini tak dpt pun.... korang leh agak tak ape die??

..



..



..



..



..



..



alah.... yang 100meter padu air tuh... kami kat sini pakai sket ke byk tetap kena byr.... syiok tak duk apartment nih... harap2 betul2 lah jd kenyataan kan.... jgn sekadar janji kosong... penat la ain nak dgr janji kosong nie kan... ape pun semua tau kan.... kenapa tetiba janji mcm tu... tepuk dada tanya selera.... 



p/s : kalau leh jgn la janji... buktikan jer terus... kan senang... 



1 org yang baik hati komen:

  1. Pancing la tu.. Krj ke pembangkang ke semua sama je.. Ada yg tepati tu bagua la tp yg xtepati huh menyakitkan hati je

    ReplyDelete