Monday, March 26, 2012

Menang Snack Plate Voucher

Hi sume... ptg td pas balik keje ain bukak pos box... skali ade surat... byk la jgk... tp surat mintak hutang kot paling banyak... hahaha...

dalam pada tu terselip satu sampul surat yg suci lagi murni... hahaha....siap tulis Urusan Pos lagi kat sampul tuh... teruja kot nk bukak... skali bukak dpt voucher da....

mesti korang tertanya2 mcm ner ain dpt kan... actually FB PostMe.com.my selalu suh teka berape jmlah jaringan.... so ape lg teka jer lah... then 20 org terawal yg teka betul akan dpt voucer.... so korang ape lg... p lah terjah... org dah share ni kan... bertindak sebelom terlmbt k...

nah tgk la voucher ain nie... sila jeles.... hahah.... leh la mkn kfc free.... tp harap2 tak der lah kes2 yg tak d ingini kan...


sekian.... 

2 org yang baik hati komen:

  1. mau jeles jugak... ^^

    untang la badan... ;)

    ReplyDelete
  2. Boleh belanja Shiema lah ni ye ? (: hihi. Shiema suka snack plate, puas makan 2ketul ayam (:

    ReplyDelete