Friday, January 7, 2011

sekadar luahan hati...

hmm...nape ntah bila dia col ain balik pd 31/12/2010...ain rasa mcm seronok sgt...walhal sebelum ni dh lama dia menghilangkan diri...col pun pd hari lahir ain...

ntah la..makin lama makin syg...padahal sebelum ni mmg sayang tp sekarang rasa lebih lagi...tp bila baca fb dia...hurmmm...hati dia dh dimiliki rupanya...kecewa...kecewa yg amat sangat... ntah la...huh..patut ke ain bersaing dgn dak seperti itu?

entah la...dh berapa hari nie ain selalu tanya dia..betul ke hati dia lom dimiliki...tp jwpan dia tak...ain tak tau sama ada jwpan tu sekadar nk sedapkan hati ain ke hape...tp andai hati awk tol2 da dimiliki...ain rasa mmg ain akan tarik diri...

Dak pompuan tu leh plak post kat wall fb dia ckp ain nk gaduh...Ya Allah...ngok ngek tul la lu nie kan...ko muda lagi la der...bukan lawan aku pun...

http://www.youtube.com/watch?v=8fTm6xgOdHk mgkn ni lagu yg sesuai utk kita kot... sob..sob...sedihnya rasa...

tp bila bercakap dgn dia...msg dgn dia perasaan ain mmg lain sgt...mcm da jatuh hati sgt...tp...adakah ain yg di sayang sebenarnya...ain mmg nk tau ape perasaan dia...tp katanya susah nk bukak hatinya...di hantui kenangan silam...tp ain hadir bukan utk membuat mu kecewa...

Tp rasa mcm kecewa plak sebelum dpt memiliki dia...rasanya ape ya jawapan yg tepat utk hubungan nie...huhuhu...mcm dah kapel jer...ain doakan yg baik2 je utk kita...

hayati lagu nie ye awk..

http://www.youtube.com/watch?v=Eihs_OahZEs&feature=related

cukup la buat masa nie coretan rasa hati ain...taip ni pun smbil nangis... kenapa awk dtg balik kalau awk dh ada gf? ain bukan nk m'ggu hubungan org lain...

awk tolong la buat org faham kedudukan yg sebenar...siapa dia di hati awk sbnrnya...yg lain2 ain tak mo tau sgt...awk tau hati org mcm ner...awk tau org ni mcm ner...

mmg bila awk tak der dulu org rasa kehilangan tp org tak mo awk dtg pada org masa awk dh der gf...ain tak bersedia pun nk tau semua nie...ain dh mula biasakan diri tnpa awk...tp awk dtg balik...sob...sob...sob...

nanti smbung lagi ya...

0 org yang baik hati komen:

Post a Comment