Friday, January 7, 2011

smbung balik...

dia kol tadi...tanya no akaun..nk bank in kan duit...kak ngah nk beli contact lens dgn ain...pas tu tanya nape ain nangis...huh ain nk ckp ape? ain pun tak tau...dia x nak ain nangis tapi ain sedih...mcm ner nk tahan dari tak nangis...tp tak di nafikan dia selalu ade time ain sedih mau pun gembira...

skrg ni selalu sgt pk bukan2...takut betul dia akan hilang lagi...walhal dia dh janji dia tak kan hilang ag dan dia nk jaga hati ain...

tp bila tanya dia cyg ain ke tak dia tak jawab...cume dia cakap...ape yer dh lupe...kang tulis kang salah malu plak ain...

yang penting dlm hati mgkn ade rasa syg tp dia takut nk ckp...sbb kisah lampau dia...ala cyg jgn risau...ain terima awk seadanya tau...

k la...dh tak der idea la plak...

0 org yang baik hati komen:

Post a Comment