Sepatutnya Fizo Omar tak cepat melatah nak hentam balik Blogger tu sebab kritik service dia yang lambat. Suka hati la dia nak tulis apa.. Dah memang betul pun lambat kau nak suruh dia review macam mana. Service kau macam lipas kudung. Order tak sampai seminit terus dapat makanan. Kritik tak bermakna untuk menjatuhkan. tak payah pertikai kenapa dia tak email buat komplen secara private. Kadang2 kalau buat komplen secara email ni bukan semua orang layan sangat. Nak2 lagi komplen pasal service lambat. Kot2 komplen jumpa lipas ke, cicak ke dalam makanan.. maybe yang tu owner dia alert.. Lagipun dunia blog memang macam tu. Pengalaman mereka menjadi rujukan pada orang lain. Kalau dah tahu restoran kau memang hadapi masalah agak lembab just buat sesuatu memperbaikinya.
artikel penuh baca kat SINI |
Sangat tak bijak Fizo Omar membuat statement menghentam blogger yang mengkritik service restoran dia walaupun dia sendiri akui masalah tu memang ada. Nak pelanggan faham kau tak cukup kakitangan?? Itu bukan masalah pelanggan kot. Dah tau kau retis.. Memang la apa kau buat semua orang bagi perhatian. Kau buka restoran memang orang akan serbu nak rasa menu kat situ.. Tu la kelebihan seorang artis. Di sebalik kelebihan tetap ada kekurangannya.. Kekurangannya kalau ada yang best yang berlaku pun cepat jugak orang perkatakan. Kau nak yang best2 je memang tak dapat la.
Sebenarnya isu ni kalau Fizo Omar tak sentap tak jadi isu besar sangat tapi sebab dia dah sentap sampai beatifulnara pun dah up story ni.. Mungkin jadi satu publisiti buat restoran dia tapi make sure service tak lambat lagi la. Kalau lambat confirm orang pun akan akui kritikan yang blogger tu buat memang betul.
Moral of the story.. Retis macam ni tak payah nak support sangat. Kritik sikit sentap macam satu keturunan kena maki
0 org yang baik hati komen:
Post a Comment