Friday, September 5, 2014

Siapa cakap kerani tak boleh sara hidup anak2?


ini memang statement paling bangang n bengong la. agak2 la kan nak cakap macam tu. orang yang kerja jual nasi lemak kat tepi jalan tu pun leh sara anak2 la wei. 

aku ni lg la keje typist jer. ko ingat ape? x cukup ke? aku boleh jer sediakan keperluan untuk anak aku. boleh jer bawak anak aku jalan2. boleh beli baju dan sebagainya. kalau dah gaji kite byk tu so kite belanja la ikut kemampuan kita. bukan belanja lebih dari ape yang kite mampu. 

tepuk dada tanya la diri ye.

1 org yang baik hati komen:

  1. even keja tukang sapu, insyaAllah rezeki tu ckp utk menampung keluarga. bapa sy pun keja kerani, alhamdulillah dpt menampung hidup kami sekeluarga. penuhi la keperluan dlm berbelanja, bkn kehendak

    ReplyDelete