.

Tuesday, June 25, 2013

Pelancaran Iftar Ramadhan di Palace of the Golden Horses

Pelancaran Rasmi Iftar Ramadhan iaitu kempen bulan Ramadhan yang dianjurkan oleh Bahagian Hospitaliti Kumpulan Country Heights yang turut memberi kerjasama Rumah Nur Hikmah dengan membawa anak-anak yatim untuk menghadiri majlis tersebut. Majlis tersebut diadakan di Carousel International Coffeehouse,  Palace Of The Golden Horses.

Majlis Perasmian turut disertai oleh Duta Jordan



Pihak Hotel dan Tol Besraya, Sungai Besi akan mengedarkan Bubur Lambuk dan bisku-biskut untuk pengguna-pengguna Tol Besraya pada awal bulan Julai.







Carousel International Coffeehouse,  Palace Of The Golden Horses serta Abdul & Charlie's Coffeehouse, Hotel Mines Wellness menyediakan juadah berbuka pada bulan Ramadhan dengan masakan bufet juadah tempatan dan tradisional beserta dengan gerai-gerai 'live-action' malah dapat menghayati menu yang berbeza setiap minggu untuk memenuhi citarasa.









Bufet Ramadhan bermula pada 10 Julai - 7 Ogos 2013. 

Bufet Ramadhan di Carousel International Coffeehouse,  Palace Of The Golden Horse :

Rm 98++  dewasa
Rm 68++  warga emas
Rm 48++  kanak-kanak ( 5-12tahun)

Bufet Ramadhan di Abdul & Charlie's Coffeehouse, Hotel Mines Wellness :

Rm 90++  dewasa
Rm 50++  kanak-kanak (12 tahun kebawah)







Untuk maklumat lanjut di Carousel International Coffeehouse,  Palace Of The Golden Horses boleh hubungi +603-89433781 atau www.facebook.com/PalaceOfTheGoldenHorses dan palaceofthegoldenhorses.com.my

Untuk maklumat lanjut di Abdul & Charlie's Coffeehouse boleh hubungi +603-89436688 ext. 1122 atau www.facebook.com/MinesWellnessHotel dan mineswellnesshotel.com.my

0 org yang baik hati komen:

Post a Comment