Friday, March 1, 2013

Scan 4D yang murah


Hi semua... Kalau korang nak tau besok ain baru nak p scan 4D... tu pun sbb rasa harganya murah.... Dengar kata member2 RM100 tp ade member ckp dh naik RM20...

Kalau korang nak jugak... TEKAN SINI yek... share2 ape salahnya kan... kan/....

ala tak kesah lah berape pun... Harga masih mampu la untuk ku.... hikhik.... Actually last week ain p photoshoot pregnancy.... Shiok jgk la pengalaman tuh.... nnti kalau gambarnya dah siap ain share hokey...


sumber pakcik google.....

2 org yang baik hati komen:

  1. Ain, p kat Jezzlyn ka?? Lia dulu p kat dia. Murah gak dan dia sgt friendly. :)

    ReplyDelete
  2. haah ain nk p kat jezzlyn la ni liza... hikhik2....

    ReplyDelete