Tuesday, September 4, 2012

Pra Tonton Filem Salam Cinta

Hi semua...

ain cuma nak buat entry pendek je... sbb ain tul2 tak sihat nih....

semalam ain berkesempatan utk sama2 turut serta ke Majlis Pra Tonton Filem Salam Cinta... Filem ber genre Romantik Islamik... Jujur ain katakan ain sangat2 tak sangka yang filem ni best dari apa yang ain jangkakan... actually bukan romantik Islamik jek tapi campur dengan komedi lagi....

filem ini di kategorikan sebagai filem wajib tonton.... korang tak kan menyesal punye tengok cerita nih.... mmg tak kan...ain kasi 5/5 bintang.... rugiiii ooooo kalau tak tgk....

so ape lagi sila terjah panggung berdekatan anda pada 6hb September, 2012 okey....

nantikan entry full mayb esok.... ain tul2 tak sihat dan tak larat nak buat entry :( doakan ain sihat cepat ya....

4 org yang baik hati komen:

  1. best ye.. alaa, terlepas pulak semalam.. hukhuk

    ReplyDelete
  2. ye ke... dh lama tak akak tak p panggung bila ada anak nie...

    ReplyDelete
  3. Byk tuh bintang ain kasik..mesti best tuh..nak tgk lah..hehehe..

    ReplyDelete