Monday, September 10, 2012

button "A" pada Blackberry rosak dan jalan penyelesaiannya?

salam korang penah alami tak? lama ain simpan BLACKBERRY ain kat rumah sebabnya? ramai orang kate mahal kalau nak repair... beratus2 n tak berbaloi... tu lah padahnya bila dengor orang cakap tanpa p tanye sendiri kan... kan....

serius duit ain hampir2 nak terbang beli BLACKBERRY baru....

cara paling mudah.... Husband berape kali cakap try tanya kat uptown kota damansara... berape kos... tapi ain yg tak nak tanya.... n nak d jadikkan cerita ari jumaat kot ain teringin nak tanye... sekali tanya dia kate rm30 kalau servis jek.... tapi kalau nak tukar dlm tu RM50... wahhh murah betul.... mmg sgt teruja lah tapi sayangnya masa tu tak bawak BLACKBERRY... kan ain ckp ain dah simpan hihihi.... simpan sampai batery pun naek kembong... rosak plak bateri ha ha hampeh.... grrrrr

so mlm td kami p balik la uptown sbb nak repair.... so dah repair lah... so lega rasanya bila ain mampu menjimatkan wang ain... dari ain beli BB baru kan mau....

2 org yang baik hati komen:

  1. huhuhu...sy pun guna BB...xtau pulak servis dia murah jer...=p

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah pasal... sebelum ni ain sibuk duk dgr org cakap mahal... sekali ain repair murah jek... tp org yg repair tu kate... kdg2 mmg ade tmpt tipu... tu yg depa kena mahal tuh... tp dgn org yg repair tu mmg dia suh tggu tgk dia repair... tunjuk ape masalah... so mmg rasa selamat dan terjamin lah

      Delete