Tuesday, July 31, 2012

Teringatkan Arwah Mama sangat-sangat

Bila Ramadhan datang maknanya Syawal akan tiba selepas tu.... Seumur hidup ain memang tak pernah ain ziarah kubur Arwah Mama di pagi raya.... memang tak pernah sekali pun ianya terjadi.... Ain pernah cakap dengan husband kalau boleh ain nak lah di pagi raya ain dapat ziarah kubur arwah mama.... Ain tau yang dah pergi tak kan kembali tapi at least beri ain kesempatan itu.... Dan Alhamdulillah husband setuju dengan Ain.... Dan InsyaAllah pagi raya tahun ni ain dapat ziarah kubur arwah mama.... :'(

Dah2 tu jek nak tulis... nanti ain update entry lain...

1 org yang baik hati komen: