Monday, July 16, 2012

Genap setahun usia perkahwinan kami

sekejap jer kan... pejam celik pejam celik...cukup setahun dah ain bersama suami melayari bahtera perkawinan kami nie.... Semoga ianya kekal sehingga ke akhir hayat dan tabah menghadapi segala macam dugaan dan bertolak ansur...


Kami berdua sangat2 berharap agar kami dikurniakan cahayamata yang dapat menyerikan lagi hidup kami berdua.... Korang semua doakan kami berdua yek... dan tak lupa jugak kat kawan2 yang sama2 berusaha kearah nie... chaiyok....chaiyok....

Ucapan utk En Suami Fendy Ahmad ;) will alwayz love u dear...

7 org yang baik hati komen:

  1. HAPPY ANNIVERSARY KAK AIN..
    BELUM REZEKI LAGI KOT.. :)
    SEMOGA KAK AIN CPT2 DPT BABY :)
    INSYAALLAH

    ReplyDelete
  2. happy anniversary ain..mari kite sama2 berdoa supaya kite berdua cpt2 dpt baby..amin amin amin..;D

    ReplyDelete