Saturday, February 18, 2012

Review Adnan Sempit 2

Ain sangat bertuah kerana menang contest kat FB SHURAH dan dapat jadi org yang pertama menonton Adnan Sempit 2... Harus lah suke sgt2... Lagi plak... asyik tgk trailer filem nie jer....terima kasih SHURAH kerana beri kesempatan ini dan buat contest tersebut... :)

Ape kata korang layan dulu trailer ni... dan utk pengetahuan korang citer ni akan kuar panggung pada 23 Febuari ni...


Sinopsis :-

Filem ini sebenarnya kesinambungan kepada filem terdahulu, Adnan sempit 1 yang mengisahkan Adnan(Shaheizy sam) cuba memikat hati ibu bapa Nadia (Intan Ladyana) iaitu Dato Isnin. Dato Isnin mencabar agar Adnan mengubah dirinya sendiri dari mat rempit kepada manusia yang mempunyai cita - cita yang tinggi. Antara cabaran yang diberikan Dato Isnin kepada Adnan Sempit ialah supaya anak muda tersebut fasih bertutur dalam Bahasa Inggeris dan mengubah penampilan dirinya menjadi seorang ahli korporat dalam masa 30 hari. Adnan telah meminta rakan baiknya iaitu Bobby yang telah berkerja sebagai perunding imej. Bobby bersetuju menolongnya dan telah memberikan pelbagai 'idea bernas' yang pasti akan mencuit hati penonton. Nantikan filem ini di pawagan  pada 23 Febuari 2012

Review Ain :-

kalau korang tgk trailer nie pun blh rase citer nie lawak.... lagi2 part Dato' Nan skiping London... blajar skiping plak dgn along .....mmg tak leh blah ar....satu panggung gelak tak abis2... mmg terbaik la citer nie... 

Comel tgk due2 tu.... Adnan dgn nak kena jadi transfomers dlm 30 hari... yg Nadia plak kena buktikan yg dia mampu jadi isteri dalam masa 30 hari... haru tul bila mak die ajar masak.... dah plak si nan ketawa terkekek2.... 

Ape pun korang mmg harus tgk.... dan kalau tanye berape bintang ain nk kasi? harus 4.5 bintang dr 5.... ape citer ni mmg harus tgk.... :)




1 org yang baik hati komen:

  1. jemput join my GA. the more the merrier :)
    http://diagonallife.blogspot.com/2012/02/awesome-ga-by-sweetybeauty-shoppe.html

    ReplyDelete