Tuesday, November 8, 2011

Cinta Elysa - Sinopsis Episod 9

Hi sume...korang mesti tertunggu2 kan episod 9...same lah kite...geram lak rase...citer nie seminggu sekali jer....wat hati panas menunggu....hihihi....

pe pun...layan sinopsis episod 9 k....malam karang jgn lupe melekat depan tv k....



Sumber : Suhan Movies


Cinta Elysa Episod 9 - Selasa 08/11/2011, 9 Malam - TV3.


Aril dan Elysa masih lagi bertengkar kerana masing-masing dengan ego masing-masing terutama Aril yang tak reti nak tunjukkan yang dia sayang pada Elysa... asal jumpa je nak marah, then lepas marah nyesal sorang-sorang pikirkan kenapa dia perlu marah lagi sedangkan dia tahu dia sayangkan Elysa. Aril dalam marahkan Elysa yang desak dia cari kerja halal akhirnya berusaha gigih mencari kerja halal dan alhamdulillah dapat juga mencari nafkah halal dengan Joey.


Adik-adik Elysa pulak dah dihantar ke sekolah berasrama dan Khairul sangat marahkan sehingga enggan bertemu Yasmin kerana terpaksa berada di sekolah berasrama itu. Aril dengan bantuan Joey belajar untuk bekerja untuk mendapat duit halal. Mazni berjumpa dengan Aril untuk membawanya pulang ke kampung kerana makcik Aril kini sedang sakit tenat dan nak sangat berjumpa dengan Aril. Elysa pula mahu pulang ke rumah Yasmin andai Aril tidak pulang dalam masa 3 hari.


Jadi apakah persoalan untuk episod kali ini yang penuh dengan konflik?
Bagaimana reaksi Aril dan Elysa selepas mereka berkahwin kerana masing-masing ego untuk menyatakan sayang? Apakah pekerjaan halal pertama yang Aril lakukan dengan bantuan Joey?
Adakah Aril pulang ke kampung untuk berjumpa dengan makciknya?
Apakah Elysa meneruskan niatnya jika Aril tidak pulang selama 3 hari?
Adakah masing-masing gila bayang???
Apakah tindakan Sani dalam usaha untuk mencari Aril dan Elysa untuk diserahkan kepada Rashid?


Semua akan terjawab dalam Episod 9, CINTA ELYSA 9 malam ini di TV3












credit : Suhan Post


2 org yang baik hati komen: