Friday, March 14, 2014

HILANG!!!!

Hi semua. Lama kan ain menghilang dari menulis dlm blog ain yang tak seberapa ni. Kenapa la jadi malas nak menulis bila dah ada anak ni. Padahal asyik teringat je kat blog yang dah bersawang n mcm dah nak terkubur jer. Huhuhu

Terlalu banyak perkara dan benda yang ain nak share dengan korang. Ain akan curi masa kat opis kalau x sibuk dengan menulis di blog ni ye korang. Tunggu tau...

Antara benda yang nak share dengan korang
1) perkembangan Nur Zara Alisya la tentunyakan
2) ade berita baik yakni zara bakal bergelar kakak... soonnnn
3) dan banyak lagi.

0 org yang baik hati komen:

Post a Comment