Sunday, September 30, 2012

Bila Aaron Aziz menulis...

Haishhh ain tak tau nak kasi tajuk ape lah.... blur betul2 nih.... BTW, korang yang minat Aaron Aziz mesti lah suka kan.... Tak dapat tengok live pun tak per? tapi tak per sbb Jumaat lepas ain ade kasi korang tgk video ucapan dari Aaron Aziz kan? kan? sape yang dah terlepas leh klik SINI dan tengok k....

Sekarang ni ain nak korang tgk tulisan Aaron Aziz.... Almaklumlah kan Galaxy Note 10.1 ain ni ade S-Pen ain memang sangat teruja nak mintak Artis2 yang ain jumpa tulis sedikit ucapan buat peminat-peminat di luar sana....

So ape lagi?? taraaaa


hihi... tu jek... suka tak? 

3 org yang baik hati komen: