.

Thursday, August 9, 2012

PERADUAN FILEM S.A.M - JOM JOIN

SOALAN KUIZ (Terma & Syarat Peraduan Kuiz)

MENGAPA ANDA INGIN MENONTON FILEM SAM ?
Penyertaan boleh dilakukan menerusi email dan surat menyurat seperti berikut;

1. Email


• Hantarkan jawapan yang lengkap kepada sam@emastv.com.my
Sertakan nama dan alamat penuh serta nombor telefon untuk dihubungi
• Sertakan bersama nama dan alamat penuh serta nombor telefon untuk dihubungi



2. Surat menyurat
• Hantarkan jawapan yang lengkap ke alamat : SAM@Kuiz, Lot 2, Jalan Pemberita
U1/49, Temasya Industrial Park, Glenmarie, 40150 Shah Alam, Selangor.
• Setiap jawapan perlu disertai dengan jawapan dan sertakan bersama nama dan alamat penuh serta nombor telefon untuk dihubungi



Jawapan melalui surat mestilah diterima oleh pihak penganjur sebelum tarikh tutup . Setiap peserta boleh menghantar lebih daripada satu [1] penyertaan, setiap satu mestilah lengkap, jelas dan memenuhi syarat keperluan penyertaan yang tertera.



Hadiah

Hadiah bagi kuiz ini merupakan tiket menonton wayang untuk 2 orang bagi setiap pemenang. Penganjur tidak akan bertanggungjawab untuk memberi sebarang pampasan atau mengganti rugi pemenang oleh sebab kegagalan pemenang untuk dihubungi.

Pemenang hanya boleh menggunakan tiket yang dimenangi untuk semua pawagan Cathay dan TGV sahaja.



Penebusan Hadiah

Bukti penghantaran pos tidak boleh diterima sebagai bukti penerimaan oleh Pihak Penganjur. Voucher tiket SAM tidak boleh ditukarganti dengan wang tunai, barang-barang atau kredit, samada sebahagian mahupun sepenuhnya.

Para pemenang akan dimaklumkan menerusi email atau alamat yang digunakan oleh peserta untuk menghantar penyertaan. Pihak Penganjur tidak bertanggungjawab sekiranya pemenang tidak dapat dihubungi oleh apa-apa sebab sekalipun setelah tiga [3] cubaan Pihak Penganjur atau ejen pihak penganjur untuk menghubungi mereka gagal. Voucher tiket SAM akan dihantar terus ke alamat pemenang.

1 org yang baik hati komen: