Thursday, August 30, 2012

Bila orang yang kita sangka kawan rupanya talam dua muka.... :(

hai korang... penah alami keadaan macam nie? actually byk yang ain terfikir2 sekrang nie.... dan akhirnya buat ain jadi takut...

yer lah kite kadang2 tak tau sape yang betul2 jujur kawan dengan kite... kadang2 yang berkawan tu cuma nak amik kesempatan... kalau kita sedar awal untung lah kan... tapi kalau kite tak sedar?? mcm mana tu? korang punya pendapat macam mana pulak??

satu jer... kalau korang rasa kwan korg tu jenis tak leh pakai baik terus angkat kaki... bukan ape dari kite yang sakit kemudian hari baik kite angkat kaki kan?

tapi ain tak tau la pendapat korang.... cer komen sket....

2 org yang baik hati komen:

  1. NO KOMEN..PENAH TERKENE JUGAK..

    ReplyDelete
  2. manusia nih byk kelemahan...mmg ada yg talam bermuka2 nihhh

    ReplyDelete