Monday, June 4, 2012

Nilai Hantaran Mengikut Taraf Akademik

Hurm... korang setuju ke kalau gitu rupenya duit hantaran?? Kalau ain tentunya mmg tak setuju... perghhh mcm ain pulak lelaki ye tak? maen tak setuju2 plak... hahahah


cer komen sket... nak jugak dengar and baca pendapatan korang tentang isu nie... ain tau isu ni dah lama kot... tp yang klakor sgt tu siap masuk paper tuh... ko ade? hahahah

1 org yang baik hati komen:

  1. erkkk ada yerr kua paper, mcm tak patut jerr, hantaran tu ikut kemampuan dan perbincangan antara 2 belah pihak. ermmm

    ReplyDelete