Wednesday, May 2, 2012

Sedih Pilu dan yang sewaktu dengannya

ntah la kenapa pagi nie ain rasa sgt2 sedih.... rasa touching... nak mulakan cerita pun tak tau mcm mn... tp ain tak faham kenapa semua nie jadi kat ain....

actually husband ckp tak pyh fikir.... tp puas ain tolak menda nie jauh2.... puas ain tepis.... tp ain tetap pk jgk.... hurm.... kite harus akui n sedar yang idup nie tak semudah yang kita harapkan... liku2 harus ade... kalau straight sgt susah jgk kan... tak adventure yer dak??



tmbh rasa nak nangis bila dr td duk ulang lagu nie jer.... korang ain nak share tp tak tau mcm ner nak share ape yang ain rasa.... rasa nak marah.... rasa nak mengamuk... rasa mcm nak lempang jek... tp apa kan daya... ain hanya boleh tgk jek... ckp ape pun tak leh.... tak leh nak luahkan ape sebenarnya ain rasa waktu ni... 

smpai bila ain akan bertahan.... ain pun tak tau.... kalau la arwah mama ade lagi.... ain leh jer share dgn mama kan... hurm... sedih perkara ke2 plak...:'( 


0 org yang baik hati komen:

Post a Comment