Saturday, May 19, 2012

Pelancaran Showroom Kawasaki MX World yang pertama di Malaysia

Sekali lagi BBC berpeluang dan dijemput oleh Bro untuk ke majlis pelancaran Showroom pertama di Malaysia yang bertempat di :-

373, Batu 2 3/4 Jalan Ipoh,  
Kuala Lumpur 

Tempat yang pada pendapat BBC sgt strategik dan sangat menarik dan lebih membuat BBC tertarik ialah bangunan 4tingkat... dan bengkel terletak di tingkat 3 tak silap BBC... sgt sistematik pada pandangan BBC lah... Nak tau lebih lanjut boleh lah drop by di showroom tersebut....



Majlis tersebut dilancarkan oleh CBK Motorsport dengan kerjasama Kawasaki Malaysia untuk memperkenalkan premis terbaru yang sudah diubahsuai untuk menjalankan aktiviti perniagaan seperti pengedar, bengkel baik-pulih, aksesori dan keperluan lain untuk motosikal berjenama Kawasaki Motocross.

Majlis tersebut dirasmikan oleh pengasasnya Mr. Chew Boon Keam a.k.a. Ah Loo dan Mr. Jeffrey Lim, General Manager Kawasaki Motors Malaysia.





Mr. Chew Boon Keam a.k.a. Ah Loo 



 Mr. Jeffrey Lim
Jom layan gambar masa diorang buat pertunjukan... Tapi tolong jangan cuba di luar okey. Cuma sesuai untuk orang profesional sahaja...







BBC sangat teruja tengok time nih... Tapi dalam hati takut kot...


Kepada semua kaki motor scrambler sila lah terjah showroom ini... Pasti korang akan berpuas hati sangat-sangat... Dan kepada yang baru nak berjinak2 boleh jugak pergi ke showroom jugak sebab mereka ada tenaga pengajar yang akan mengajar kita dari zero "0" ke Hero.... Tapi agaknya kalau perempuan boleh ke tak yer?? Korang nak tau kan? Sile la terjah... Yang pastinya korang akan di layan dengan sangat ramah dan mesra... :)


Kepada peminat Motocross yang berminat dan ingin tahu lebih lanjut sila hubungi +603 4042 8555 atau emailkan kepada cbkmotor@gmail.com

1 org yang baik hati komen:

  1. From CBK Office Thanks your hard work done
    http://www.facebook.com/cbkmotorsport/
    http://www.cbkmotorsport.com

    ReplyDelete