Thursday, May 31, 2012

korang pernah naik Bas MINI tak?

tetiba lak FB Suriafm post pasal bas mini... terus la ain pun teringat zaman2 skolah dulu....

copy gmbr kat suriafm fb...

dulu2 kalau p skolah mmg bas nie la ain naik... dulu2 tak merasa la naik bas sekolah... kenapa yer? adakah sbb naik bas skolah mahal? ke kenapa yer? ain tak pasti... yang ain tau ain merasa naik bas sekolah masa form 4 tu pun lepas pakai uniform pengawas... korang tau kenapa?? hahahah.... uniform pengawas ain tu skirt labuh... so tu jer alasan tuk ain tak nak naik basikal p skolah... susah nak kayuh kan...aci tak?

berbalik pada bas mini nie... satu perangai diorg ni suke sumbat seramai mungkin... berdiri kat tangga... pintu smpai tak leh tutup ar... sanggup tu naik jugak even tau penuh... skali bile teringat macam nie buat ain rasa takut pun ade... lawak pun ade.... ape pun pengalaman tu cukup berharga... 

korang ade tak naik bas mini mcm ain nie? ke pengalaman lain... jom share2....


6 org yang baik hati komen:

  1. xpenah pun naik bas mini...bas ekspress penah la hahha

    ReplyDelete
  2. penah2..dulu2 selalu naik..buruk plak tu..hhuhu

    ReplyDelete
  3. salam kenal...

    dulu setiap kali kalo balik kg di Kampung Pandan KL selalu gak naik bus mini nih...

    ReplyDelete
  4. haha dulu masa sekolah kat segamat selalu naik..smpai sekarang bas tu ada..

    ReplyDelete
  5. penah..bas hijau pun penah..hehehe..

    ReplyDelete