Friday, April 6, 2012

Petua mudah Mengandung

serius ain mmg sgt2 nak anak.... tp tu lah lom ada rezeki kan... ain terima dgn hati yang terbuka... tak nk stress2.... so ain mencuba mcm2 petua... cuba jek... tak salah kan... yg penting harus ada usaha...

ain ingat last week ade org share pasal petua nie... tp ain tak ingat sape... then malam td dok nk citer dgn husband petua tuh... tp ain plak try cari balik kat fesbuk.... tp x jumpa plak...

last2 ain google... so sila lah baca petua d bawah nie yer... n kalau ade kwn2 yang a cuba petua nie n berkesan... leh la komen... nk jgk tau :)





~ Petua Supaya Mudah Mengandung ~

Khusus buat kawan2 yang masih belum dikurniakan zuriat...

Dalam rancangan TANYALAH USTAZ.....Ada dikongsikan 1 petua bagaimana untuk mudah mengandung @ hamil.

Kepada yang puas berusaha denggan bermacam-macam cara. Jangan mudah berputus asa.

Cubalah pula petua @ amalan ini....

1. Ambil 4 biji buah kurma...suami genggam 2 biji, isteri genggam 2 biji
2. Kemudian,buang biji kurma tu
3. Blend @ kisarkan kurma tadi bersama dengan susu kambing
4. Minum air campuran kurma dan susu kambing tersebut sorang segelas.
5. Amalkan sekali sahaja dalam seumur hidup.
6. Kemudian, amalkan minum susu kambing setiap hari waktu pagi.

InsyaAllah mujarab. Selamat mencuba.

Kata ustaz tadi, setakat ni, feedback yang dia terima, kebanyakannya dapat zuriat dalam masa setahun.

Cubalah, siapa tahu ada rezeki? Allah jualah yang Maha Menentukan dan Maha Memakbulkan permintaan hamba-hambaNYA...

Sekian, sekadar berkongsi maklumat dan info untuk membantu kawan-kawan yang lain.

* Harap di share kan dengan kawan-kawan lain yang ada masalah susah mengandung yer. Moga ada manfaatnya.

5 org yang baik hati komen:

  1. ain..

    dulu masa bb first eima buat checkup doc, nanti dia ajar kita cmne cara2 nak kira hari utk bersama, waktu terbaik, mcm2 lg laa..

    masa anak 2nd pulak eima cube pakai PB korset...4 bulan pakai terus lekat..alhamdulillah..

    cube selagi boleh ain...insya allah ada rezeki tu nti..=)amin...

    ReplyDelete
  2. Insya Allah ada rezekinya nanti

    ReplyDelete
  3. sama la kite ain..xnak stress2..mmg la nak tp kalau xde rezeki nak wat canner kan..nak amalkan petua tuh tp falsya xlalu la nak minum susu kambing..;(

    ReplyDelete
  4. eima & Dieyna : thanks

    Falsya : tu lah kan... ain sebenarnya tak tau leh ke tak minum... pagi td duk borak2 dgn husband... dia diam jek... hahahah... tak tau lah dia leh minum ke tak... tutup hidung lah :(

    ReplyDelete
  5. pakai PB boleh ngandong eh??
    susu kambing yer..akan dicuba..
    sama2lah kite berdoa mohon rezeki dikurniakan zuriat kan..

    ReplyDelete