Wednesday, April 18, 2012

Perhimpunan yang akan buat orang takut...

salam sume.... tadi on the way nak balik rumah dr Istana Budaya lalu kat Dataran Merdeka... Pas tu nmpk la lampu2... mcm menarik.... lampu ala2 mcm fun fair tuh.... teruja kot ain...

..



..


Ajak la husband p tgk dulu... so husband pun kata ok... plak tu nmpk kontena RTM... so rasa mcm ade sesuatu lah kan :).... Skali smpai jek.... ade khemah2.... ade ramai gile manusia... sgt ramai.... tertanya2 dlm hati ape dia???


ape?


dan  ape??



rupanya  diorg nak suh mansuhkan PTPTN... Nak pendidikan secara percuma... Ya Allah... teringat satu peristiwa di mana masa perhimpunan untuk mansuhkan ISA... beberape tahun dahulu... ain sgt2 takut... bila teringat semua tuh.... di sembur gas pemedih mata... rasa buat pertama kali dan membuatkan ain sedikit fobia.... dan ain dapati diorg pakai baju Bersih 3.0... ishh.... diorg nak serahkan memorandum pada sabtu nih...

so pade sape2 yang nak kuar p KL sabtu nie... kalau leh batalkan lah hasrat di hati tu.. baik duk rumah lagi baik....

p/s : takut dan fobia....

1 org yang baik hati komen:

  1. tak de kerja diorang ni..kebanyakan yang join tu mesti mahasiswa..diorang taknak belajar ke..baik belajar dari berkhemah tu..

    ReplyDelete