Saturday, April 14, 2012

Artis oh Artis

huh... syiok gile p tgk super spontan live kat finas td... ni baru jer smpai rumah... hihi

tajuk cenggitu sebabnya.... ain rasa lah... artis nie mmg la jadi idola la, itu lah, ini lah... tapi sedar tak kite artis yg kite minat tu tak semestinya sudi layan peminat dgn baik... nak bergmbr pun nk cepat mcm la kalau lewat seminit pun susah...



sbb ain kate gitu, td artis 'A' yg tak la femes mana pun skrg nie... en hubby ain nk amik la gmbr ain dgn dia... dia leh kata cepat sikit ye abg... mcm hampeh kan??

tu sbb ain berape kali kate.... susah nk jumpa artis mcm Shaheizy Sam... En Sam kite nie... tak pernah kate cenggitu... tak pernah layan peminat mcm tu... even dia da lmbt pun still layan jgk... tak de la nk kate nk cepat ke hape.... even PR yg jaga tu suh cepat... dia blh kata kejap... dia nk layan peminat dulu...

tapi ain tak kata la semua artis macam si "A" tu... yang penting "A" tu bukan en Aaron ok...

2 org yang baik hati komen: