Monday, April 30, 2012

1 Mei bukan sekadar hari pekerja

selamat pagi sume... dah lama ain biarkan blog ni bersawang... sebabnya ain sgt2 bz... x update ape2 pun :(

sorry sgt2 k...


berbalik pada tajuk entry diatas... korang harus la tak kenal ain kan... dan tak tau ada ape disebalik tarikh yang sume org suke... sbb leh cuti :)

Untuk pengetahuan korang sume.... Arwah Mama ain meninggal pada tarikh ini tahun 2004... rasa mcm sekejap jer.... tp diam tak diam da 8 tahun ibu tercinta meninggalkan kami adik beradik... sedihnya hati ni hanya Allah yang tahu....

dah2.... dah... x mo cerita dah.... kang nangis plak... korang2 yang masih ade mak tu hargai lah diorg... rindu sgt dgn arwah mama... sgt2.... :'(

3 org yang baik hati komen: