Wednesday, March 14, 2012

CHEQUE RM200 dari Sinar

Syukur Alhamdulilalah... pagi2 nie abg Ged Ex antar satu sampul surat... belek2 sampul tu rupanya dari Sinar FM... pas tu dgn gelojohnya bukak sbb nk sgt tau ape isi dlm tu... skali bukak...


taraaaa



amik ko cheque RM200... terkujat... rase nak nangis jer tau :"(.... tapi syukur lah.... ain tak tau sbnrnya menang contest ape... tp sgt2 seronok sbb first time menang cash tuk contest... terharu... teruja... terkujat dan bercampur baur.... thanks pada kawan2 yg wish congrats kat FB... :)

8 org yang baik hati komen:

  1. aik..mcmne plak boleh tak tau menang contest ape ye?

    ReplyDelete
  2. sbb banyak sgt contest yg ain masuk... smpai tak ingat :)

    ReplyDelete
  3. whaha!tahniah-II ! org bagi ambik je.rezeki jgn ditolak. heheh..btw,nice blog.follow me back. >,<

    ReplyDelete
  4. tu lah kan... ain terima... tp tu mmg duit ain kot...

    ReplyDelete
  5. tahniah awak. boleh lah belanja shiema kan kalau mcm tuh (:

    ReplyDelete
  6. alahai shiema... nk banje... insyaAllah kalau berkesempatan nk jmpa :)

    ReplyDelete
  7. hahah byk ssgt masuk ni , sampai tak hingat. anyway. congrate

    ReplyDelete
  8. haah sgt byk masuk smpai tingat... tu yg betul tu :) tp tak per lah kan... usaha tangga kejayaan :)

    ReplyDelete