ni print screen pm antara dia n ain
ni plak bukti menunjukkan ain da email diorg directly lepas die kate terus email die... ain tak lenggah2 pun terus jek email diorg
td ain call die.... die kate dia tak bukak email mn die tau... pas tu die kata yg facebook tu org lain bukan die... so kalau tak reply mcm mn die nak tau? giler kan... ko yg suruh aku email skrg ko putar belit plak... tanye plak ain salah die ke? dah kalau situasi mcm nie aku ke yg salah? mmg hangin la satu badan...
1) ain pm die tanye dah hantar ke? ain ingat nk tukar
2) dia kata boleh2... email ke mama.sofea@yahoo.com segera..inform kata nak tukar.
3) ain terus email kata nak tukar...
4) tak dpt balasan smpai hati sabtu pagi... dia kasi tracking no...
5) terus ain reply "ain kata kan ain dah inform nk tukar"
6) da kata kat fb tu bukan dia... ape ke pelikkan?
7) pengajarannya di sini... tak perlu beli dgn manusia mcm nie...
9) dia boleh tanya ain salah dia ke? dia yg tak baca email ain plak nak di salah kan??
10) dia ckp kalau tak nk terima jgn sign dgn pos laju tu..suruh diorg return balik...
11) ain tanye nk buat ape skrg? dia membisu mcm dah hilang suara plak...
12) korang rasa mcm mn?
pengalman mcm ni takde la..tp pengalaman order barang dgn pompuan gile ade la...kate nak pos selasa..pastu kames CM cek,takde brg smp.pastu CM mesej tny, baru la mtk maaf..die tak dpt pos..why not just inform je kan..inbox je la kat fb..pantang betul manusia mcm tuh!
ReplyDeleteAlahaaaai, kesiannya. sabar jelah. inilah antara sebab yang shiema tak berani beli barang online
ReplyDeleteerm..sy pon ada order dgn dia.mmg lambat sikit la servis dia.proses nak order mengorder pon amik masa seminggu dah.order hari isnin, td baru poskan.nasiblah..huhu
ReplyDeleteAsslm.
ReplyDeleteHye ain,
Thanks for your post.
Regards,
mama.sofea
Asslm.
ReplyDeleteHye ain,
Thanks for your post.
Regards,
mama.sofea
org da ckp elok2 tp tak reti nk settle... siap tanye salah sape kan? ko yg mintak d buat mcm nie... bukan aku tak ckp nak tulis kat blog... so ko amik la ubat ni yer....
ReplyDeletesaya dah 2 kali beli brg dari http://www.ohbabygirlboutique.com/ .. alhamdulillah xde masalah.. senang berurusan dgn beliau...barang2 pun murah..............
ReplyDeleteplik mmg plik...brg yg di order x smpai2..order 21/5..ye mmg slh sy x inform dah wat pyment...1hb bru nak courier..sy redha ini slh sy sbb x infrm tp mslhnye skrg dah 10hb..xkn pos malaysia x jmpe cri umah sye kot..pning kpe
ReplyDeletemula2 order isi order form yg terpampang tuh...tp x reply2 smpi few days...
ReplyDeletepastu go thru blik, ouhhh kene direct email kat mama sofea rupenyer...
trus dpt reply on the same/ next day....wat pymt...next day dorg dah pos...
so oklaaa for me... just no need to publish form tu jer...confused i...
setakat ni saya order dengan butik ni ok jer..cepat jer reply dan baik hati sangat bagi diskaun..:)
ReplyDeleteSy pun same.. Ok sgt servis n harga die.. Die pnh salah buat headband yg i request, tp pastu die bg free n siap buatkan yg baru.. Sgt pemurah n jage hati customer.. Nsht i, if ade prob u ckp baik2.. Bile u publish mcm ni, u hnya mengaibkan org n tabur pasir kat periuk nsik org je.. Clearly ppl know what kind of person u are.. Customer, customer gak.. But as a wise lady, adab tu pun kena la jage.. Huhu..
ReplyDeleteAll I can say is that I AM A HAPPY CUSTOMER OF MAMA SOFEA (www.ohbabygirlboutique.com) ;)
ReplyDeleteSy beli da 2 kali. Mmg ok sgt. Da la bg diskaun. Siap bg free gift lg. Puas hati sgt la.
ReplyDeleteSaya pon dah byk kali beli kat blog dia..sgt2 ok..tak penah ada masalah..mmg sgt puas hati..pelik jugak bila awak kene macam ni.
ReplyDelete