Wednesday, February 15, 2012

Review Ghost Rider Spirit of Vengeance

hi sume...

nak wat review citer Ghost Rider... Ada member kat fb dan yg hebat bercontes bagi kat ain tiket tu.... tp sedih la... ade kejadian yg tak di ingini berlaku pada anakanda nya.... sgt2 pilu rasa hati.... tu yg tak terbuat entry nie....

ape pun layan trailer ini dulu k...






Release Date: 17 February 2012
Language: English
Subtitle: Malay / Chinese
Genre: Action
Running Time: 1 Hour 37 Minutes
Director: Mark Neveldine, Brian Taylor
Cast: Nicolas Cage, CiarĂ¡n Hinds and Idris Elba, Christopher Lambert, James Remar, Violante Placido, Johnny Whitworth and Fergus Riordan


Synopsis: Johnny Blaze, aka Ghost Rider, hides in remote Eastern Europe and struggles to repress his curse. Blaze is recruited by a sect to take on the devil, who wants to take over his mortal son's body on the boy's birthday. 

 komen ain:

citer nie best penuh dgn aksi akan tetapi seakan ade menda yg kurang dalam filem ni... buatkan filem nie tak sehebat yang dulu... ape pun ain kasi 3 bintang dr 5 bintang...

untuk semua yang lom tengok... pegi la tengok... dan nilai sendiri...

daaaa....


0 org yang baik hati komen:

Post a Comment