Tuesday, February 21, 2012

ducktours

ape  menda ducktours tu? haha.. semuanya penangan baca en3 kat blog FALSYA...

rase mcm nak naek sesangat... skali NANA komen kate kat Malaysia pun ade menda alah nie... tak tau pun sebenarnya ade kewujudan menda nie... wahh... terlebih xcited... nk kena pujuk hubby pas nie... :)

untuk korang yang nk tau info leh p kat link bwh ni k... ade 2 tmpt tau kt malaysia nie :-

1) Mines

2) Melaka

mesti la ain tertarik yg kat mines...

3 org yang baik hati komen:

  1. waaa.. baru tahu.. ni yg rasa nk pergi jugak ni.. Mines pun tak pernah jejak.. :) hehe

    ReplyDelete
  2. same lah kite... ni rase tak sabor plak... :)

    ReplyDelete
  3. yeayyy..dh ade kat malaysia so boleh gie repeat byk kali..hehehe..

    ReplyDelete