Monday, November 21, 2011

gaji turun...

salam...hye sume...korang penah tak rasa atau penah alami keadaan mcm nie??

makin lama keja makin turun gaji....

plak tu turun dalam seribu jgk lah.... mesti korang tertanye2 siapa kan?? kan?? mesti lah my luvly husband....

perasaan ain ketika nih?? ntah la tak terkata... tapi ain percaya mesti ada jalan keluar utk semua ni kan....

ain tgh usaha cari keje tuk en husband....hihihi....

6 org yang baik hati komen:

  1. boleh ke main turun2 gaji? tak pernah dengar lagi kes mcm tu

    ReplyDelete
  2. boleh....company husband akak keje nih....teruk kan...menci tau...

    ReplyDelete
  3. redha la ni.... mesti ade hikmah kan...tp mmg kejam arhh company tu kan....

    ReplyDelete
  4. ayah jueyhame pun dulu mcm 2, kejap-2 gaji turun, kdg2 xdpt gaji lgsg dlm sebulan, mak yang byk bantu bgi sokongan kt ayah. biase la kerje swasta mmg mcm tuwh. byk-2 bersabar, mesti ade jalan keluar. :)

    ReplyDelete
  5. thanks juey.... tp company nie tak leh blah la.... ain terima jer semua nie dgn redha....

    ReplyDelete