Wednesday, November 2, 2011

Alamak Toyol

malam tadi ain p Malam Pratonton Filem Alamak Toyol...tiket dpt dr MIG ONLINE...

sgt terhibur dgn citernya...asyik gelak jer....

Synopsis : 
Filem komedi dari pengarah NGANGKUNG, Ismail Bob Hasim mengisahkan tentang 2 orang perompak (Along & Angah Raja Lawak) yang sering gagal dalam melakukan kerja jahat mereka sehinggalah bertemu dengan Pak Omar (Hamid Gurkha) yang berhasrat untuk memberi seekor toyol kepada mereka. Mampukah seekor toyol mengubah nasib mereka berdua? jangan lupa saksikan filem ALAMAK TOYOL! di pawagam sekarang!!!
Comedy / Horror
PG 13

kalau dr 5 bintang...ain kasi 4.5 bintang ar....sonok...serius sgt seronok....tak caye try p tgk k...Esok dah kuar panggung....sile lah serbu reramai k...

pada ain watak yg sgt2 menjadi mesti lah pak hamid....dan sorang lagi along....yang lain ok lah...tak bosan pun tgk...agak terhibur....

meh layan picca kami mlm td...


Barisan artis Alamak Toyol
Along Cham, Hamid Gurkha, Yank Kassim, Angah Raja Lawak, Tyzo Tuah, Adeline Tsen dan Afiq Izzudin



tu nmpk tak ain?? 



daaa....sile2 lah tgk...nnti ain masuk kan gmbr lagi k...

p/s : jgn lupe p wayang tgk citer ni k....

0 org yang baik hati komen:

Post a Comment