Sunday, October 23, 2011

"Contest Sesimple Wanny"

hi sume....ain buat entry ni tuk masuk contest kat atas nie ar....


wahhh....sgt senang kot contest nie...hikhik....tgk bwh ni k...

Dalam entry tersebut sertakan sekali gambar korang yang paling comel@menarik(berapa pun x 
kisah).Gambar yang telah diedit lagi baguss.(Kalau rajinla)-bonus mark

so ape lagi?? meh layan gmbr ain yg tak seberape....dgn harapan terpilih lah...jadi yang tercomel...hukhuk.... mn nak tau rezeki ain kan....


ni gmbr masa kat kg husband...kat ner?? hurm...kat Tikam Batu, Sg Petani, Kedah....first time beraya sebagai suami isteri...so mesti la happy...seronok....sewonok (haha aznil ckp cam gini dlm TSLON)....


comel keR?? aduhh...comel ar tuh...ain rasa posing dah cukup comel sebelah Paknil.... 






buat2 muke comel...hahaha...dgn pelakon tuh.....thanks en husband sudi amik gmbr isteri yg sgt gile dgn artist2 nih...huhuhu....


yeay...nie last picca yg ain rase cukup comel...hahaha...adooiii...kembang dah nie...tp sape ag nk puji ye tak.... 


p/s : Cik Wanny.....pilih saye ek....please...please.....dpt tiket taman tema air pun jadik ar...hihihi...


kawan2...jom join contest nie...masih ade masa lagi...jom...jom...jom...

KLIK SINI yer....

4 org yang baik hati komen:

  1. thanks join:)

    ajak rakan2 anda untuk raih Top referer...emm duk kat kdah ea?

    ReplyDelete
  2. same2...tak lah duk kl...kg husband kat kedah...tp kan...ain tak faham sgt mcm ner nak wat top referer sbb ain nie baru ag dlm bloging2 nih...

    ReplyDelete
  3. emm..camni anda kena promote contest ni kat rkan2 anda tak kiralah mlalui FB ke apa ke...except spam..hehe..btw,sapa dpt trik bnyk rkan dialah top referrer

    ReplyDelete
  4. salam perkenalan.dr segmen yg sama.ayu dh follow
    singgah la blog ayu plak ye?

    http://mybombastikblog.blogspot.com/2011/11/contest-sesimple-wanny.html

    oh! nice pic btw =)

    ReplyDelete