Tuesday, November 1, 2011

Cinta Elysa - Sinopsis Episod 8

Wahhh....

mesti korang pun tertunggu-tunggu episode ari nie kan....ain pun same....

tapiiiiiiiiiii ain tak dapat nk tgk sbb ari nie ain ade pratonton Alamak Toyol....tak per2....ain akan tgk on9 kat tonton...

nahhh....sinopsis Episode 8






Sumber : Suhan Movies

Cinta Elysa Episod 8 - 01/11/2011, 9 Malam - TV3.

Aril yang dah terkantoi dengan Elysa yang dia buat kerja lama dia balik, ragut beg tangan wanita. 
Elysa marah dan tak suka Aril buat kerja lama dia tu dan suruh dia usaha cari kerja halal. Sani 
pula sudah menyimpang ke kegiatan jahat yang lebih dahsyat.

Aril dan ELysa berpindah ke rumah sewa Pak Talib yang diuruskan oleh Mak Jah, tak jauh dari
 rumah Mak Jah. Aril yang masih belum dapat kerja terpaksa pecah kereta pula. Elysa enggan makan makanan yang Aril belikan untuknya kerana tidak mahu makan dari duit haram.

Mak Jah pula dapat merasakan yang Aril dan Elysa sebenarnya belum berkahwin setelah disoal-soal 
Elysa semasa mengurut kakinya. Mak Jah kemudiannya menasihatkan agar mereka berkahwin bagi 
mengelak perkara tidak diingini.

Elysa akur dengan nasihat Mak Jah selepas Mak Jah katakan yang sebenarnya Elysa bukan 
sayang Aril sebagai abang, tetapi cinta kerana sanggup bersusah payah mengikut Aril. Elysa 
menyatakan hasratnya kepada Aril, Aril tidak mahu kerana tak sanggup tengok Elysa hidup susah 
dengannya. ELysa beri dua kata putus, berkahwin dengannya atau tinggalkan dia sebelum dia 
bangun tidur.

Bagaimana Mak Jah menyungkil rahsia Elysa dan Aril?
Apakah tindakan Aril selepas 'dilamar' Elysa?
Apakah kegiatan baru Sani?
Bagaimana kehidupan Aril dan Elysa di rumah baru mereka?

Semua akan terjawab dalam CINTA ELYSA Episod 8, 9 malam ini di TV3.

5 org yang baik hati komen:

  1. btul2..mmg x sbr btul nak tgk citer nie..
    dlu jarang tgk tb mlm.. slalu dok bilik jerk..sjk mmber bg epsd awl inga 5, baru xcited nak tgk.. best.. n x sbr nak tngu ary slasa mlm.. xsbr nk tgk cinta elysha..cter yg menarik sgt... romantikk...

    ReplyDelete
  2. geram je kan...nape la citer nie seminggu sekali jer....adoiiii....

    p/s : giler best citer nie kan....selamat menonton eh....

    ReplyDelete
  3. Alaaa.. x leh tgk Drama tu malam ni.. I Lop U Aril.. hahaha..

    ReplyDelete
  4. tak per mimi...tonton kan ade...esok pagi2 terus bukak tonton...dah la citer nie dh sampai kemuncak....

    ReplyDelete