Thursday, October 27, 2011

buang rasa cemburu di hati...

hai sume....

hari nie luck ain lagi utk menang sticker...dr sape ain menang and contest ape nnti ain citer dalam entry lain eh...

actually last week ain dah menang 1000pcs sticker....so this week menang ag 1000pcs.

tapi skrg nmpk sgt ade yg rasa cemburu....pada ain tak perlu lah rasa cemburu...mgkn mmg ain bertuah kali nie...yang mana sebelum nie ain dah banyak kali masuk tp tak bertuah pun...then ain pun tak marah...tak sakit hati....nama pun contest aka peraduan...mesti lah ade yang menang and ada yang kalah...

Part paling best dlm hidup buang rasa cembutu tu...InsyaAllah kita pun ade rezeki pas nie...hati tak sakit.... kan senang n mudah....

hidup ni harus lah heppie...ceria....jadinya muke kite pun akan nmpk muda selalu...

daaa....sekadar luahan hati dan perasaan jer...


5 org yang baik hati komen:

  1. Org menang contest pon nak cemburu. Abaikan jer lah, dah rejeki kita.

    ReplyDelete
  2. tue ar pasal....ain dulu byk kali tau masuk contest...tp x menang pun...redha jer...tak der nk jeles2...

    ReplyDelete
  3. sticker apa tu...tak reti mak cik :(
    tapi tahniah lah sb selalu menang contest :)

    jemput singgah blog www.kisah-dan-kasih.blogspot.com.

    ReplyDelete
  4. Sape yg cemburu tu?? hikhik syabas beteh.. :)

    ReplyDelete
  5. hurmm....sticker tu ain pun x dpt ag...once dpt ain wat n3 laen n citer pasal sticker tu eh....actually ain menang dua kali so skrg dpt 2000pcs sticker....

    ReplyDelete