Friday, October 7, 2011

Blackberry rosak...asyik rosak jer...

morning sume....

semlm da rasa hepi sket sbb bb dah ok dah....


ingatkan panas smpai ke petang tp rupenya hujan di tengahari....

adoiiii....mangkuk hayun punye cine apek....aku dah penat kot p low yat jer.... tak leh blah tul ar...

ari ni kena lg mengadap muke cine apek tuh....bodoh ar ko nie kan...aku sakit hati sgt2 tau...ko kasi tukar bb nie  sgn set yg baru...aku tak nk dah ko kata nk tukar batery jer...tukar batery jer pas tu tak smpai sehari rosak ag....sengal ar ko....menci tau...ko jgn la wat ati aku panas leh tak...


p/s : korang tulun eh doakan cine apek tu tukar bb nie dgn bb baru....ain sgt stress ok....

0 org yang baik hati komen:

Post a Comment