.

Friday, September 16, 2011

beraye...beraye....

hari nie baru ar kuar p beraya rumah member....tu pun Mimi yang meh ambik ain kat rumah....al maklum lah En Hubby keje ari nie....

Kitorang sampai kat tempat nak tuju dah kul 4 kot....hurmmm lepak smpai kul 9 lebih kot...hahahaha....giler babas lama kan...Al maklumlah....lama giler tak jumpa....bertahun2 kot....skali dpt jumpa mcm2 citer kuar...sonok2.....dan hanya ade satu jer gmbr yang amik...ape ntah...berjam2 tp gmbrnya sgt tak leh blah....sekeping aje....



Tp bila balik rumah kesian kat en hubby tak mkn ag....memula nk kuar mkn tp tetiba change my mind....better cook for him....air tangan isteri bagus kan....huk2....tak smpai 30 minit pun...settle masak ayam goreng n sardin.... pas tu wat air Teh "O".... Hurm....saya cuba jd isteri yang baik utk suami saya....

"Saya sayang hubby saya smpai saya menutup mata"

0 org yang baik hati komen:

Post a Comment